zondag 29 maart 2015

Het mysterie dat de Verenigde Staten heet.

Ik begon dit te schrijven in begin februari, daarom is de chronologie wat vreemd. Wilde het toch wel publiceren, want is cool. 


De laatste tijd heb ik het vrij druk gehad. Studie is weer bezig (ik had daadwerkelijk een weekje vakantie dit jaar), ik woon weer door de week in Groningen, ik ben weer druk bezig met alle sociale dingsels die weer beginnen.

Dat weekje vakantie was heerlijk, ik ben in drie dagen tijd alle stadia (verbazing, verwarring, vrolijkheid, verveeldheid, verse moed) doorgelopen. Ik heb een paar dagen serie gekeken (Leverage is zo ontzettend tof. Echt. Donders.), pilates weer opgepakt (en inmiddels doe ik dat nog maar 1-2 keer per week, want ik ben lui), en feestjes gevierd. Want ik was ervan overtuigd dat ik vergeten was hoe dat moest.

Verder zit ik nu hele dagen in de UB te pogen teksten op tijd gelezen en samengevat te hebben om docenten niet te boos te maken, bereid ik me oprecht idioot goed voor op colleges omdat ik a) een goede indruk wil achterlaten, b) mezelf hierin eindelijk eens iets serieuzer neem en c) het is zo leuk.. ;)


Inmiddels (eind maart) zijn deze colleges grotendeels afgelopen, de docenten lijken onder de indruk of in ieder geval niet overtuigd van mijn onkunde/onberekenbaarheid/algemene luiheid, en is het tijd voor het schrijven van onderzoeksopzetten en het voorbereiden van mijn volgende vak, dat over 2 weken begint: Midden en Oost Europa 1b, over de balkan, midden Europa en Rusland na de vla(Ik vond de typo te mooi om te corrigeren, maar het had dus val moeten zijn ^-^) van de muur.  Hiervoor mag ik een slordige 200 pagina's handboek doorwerken en twee literaire werken over de balkan lezen. Het zijn geworden: De brug over de Drina - Ivo Andirc en Ten oosten van het westen - Miroslav Pencov.

Ik weet nog niet of ik daar zoveel zin in heb, maar mijn onderzoeken beloven heel veel, dus dat scheelt :) Ondertussen moet ik ook gaan nadenken over een bachelorscriptie onderwerp, dus als je nog iets weet, laat het weten, ik sta open voor suggesties ;)

Chips, ik zou hard aan het werk vandaag. Dan maar een echte broek aantrekken, ijs halen en aan de slag.

Liefs,
Hannah
Ps. Ik weet het, ik ben enorm saai. Ayurveda Vatawala is nou eenmaal superfijne thee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten