donderdag 6 november 2014

Chloor en kersenstokjes

Yay, gisteren is de 2000m zwemselen gehaald!

Stiekem is dat niet zo moeilijk, maar he, ik moet toch ergens eem zeggen dat ik daar blij mee/trots op ben.


Nederland in beweging is ook superhip om 8 uur 's morgens.

Vandaag ga ik weer hip vergaderen, zingen en gezellig uit eten ^-^

Doordat ik zo veel zwem vergeet ik soms hoe ik ruik als ik niet naar chloor ruik. Natuurlijk douche ik wel na het zwemmen, maar dat lijkt nooit alle chloor uit mijn systeem te halen. Chloor is ook niet zo goed voor de leren veters die ik om mijn polsen heb hangen, de kleur is een beetje geschrokken van al dat gezwem geloof ik..

Ook ben ik superdol op kersenstokjessnoepunits trouwens ^-^ duizend veel kleurstof, maar zo lekker zoet :3

Waar ik niet meer zo dol op ben zijn postits. Het lijkt heel handig, totdat je er duizend hebt. Bleh. Ook groene antaflu snoepjes, want de wikkels geven af en nu zijn mijn vingers groen. :(

Vanavond ga ik misschien wel weer dansjes doen! Ik heb er superveel zin in, het belooft een heerlijke dag te worden zo ^-^

Oh ja, en dan nog iets.. stiekem ben ik heel erg dol op een 'katten op een eiland' spelletje (stiekem klinkt dat ergens fout.. geen idee waarom :/ )
Maar in ieder geval, de app heet Meowmeow Star Acres. En het is supercool. Dus.

Inleiding schrijven voor een essay is nog steeds maar moeilijk. Gelukkig is er thee (groene thee met kamille) en snoepjes, en warme truien.

Hannah moet nog heel veel doen: Hannah out.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten