dinsdag 4 november 2014

Please pass the cinnamon ^-^

Kaneel is super lekker.

En nee, ik heb nog nooit de cinnamon challenge gedaan. Ben ik ook niet van plan. Maar tegen kaneelsnoepjes zeg ik voorlopig geen nee meer.


De herfst heeft toegeslagen in mijn keuze van thee en snoepjes.

Rooibos Chai, ja graag.
Kampvuurthee is niet aan te slepen.
Kaneelsnoepjes trouwens ook niet.

Mijn truien zijn niet meer dik genoeg, dus die 'leen' ik van mijn lieve vriendje :P

Ik zit dit te typen in mijn (Pandakusjes!!!) adorable vingerloze handschoenen met een panda-want flapje wat ik over mijn vingers kan schuiven.

Niet alleen zijn die dingen superschattig en helemaal Hannah, maar mijn vingers doen ook weer pijn van de kou en de beweging. Deze handschoenen zijn awesome en helpen heel veel :)

Oeh en mijn awesome gebreide sloffen zijn ook weer helemaal favoriet ^-^ Ik moet bekennen dat mijn laptop-oplader-blokje (zo'n unit heet vast een adapter of een transformator of iets in die richting, u snapt me wel) ook al weer haar vaste plekje onder mijn voeten heeft gevonden. Ik heb zelfs van de week mijn muts al weer op gehad. 'Ja maar Hannah, het was super warm dit weekend!' Nietus. Het was een miezerige 20 graden. En okee, ik heb zonder jas buiten gelopen. En stiekem was de zon best wel heel erg fijn.

Ik presteer het gewoon om het bijna altijd koud te hebben.

Omdat de melatonine snel werkt vandaag,
Hannah out.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten